General Motors je krajem oktobra saopštio da je u prvih 14 dana prodaje (tačnije od 13. do 27. oktobra) za novi Chevrolet Camaro već dobio više od 6000 narudžbina, a najnovija vest glasi da je do sada ukupno primljeno 10.000 porudžbina za ovaj model.
Krajam oktobra je bilo prilično iznenađenje da je najveći udeo u prodaji (čak 84%) zabeležio jači Camaro SS sa V8 motorom, a ne jeftiniji V6 model (od koga je SS Camaro skuplji za 8000 dolara), dok je u ovim novim narudžbinama veće interesovanje za V6 verziju.
Proizvodnja prema ranijim planovima inače treba startuje 16. februara naredne godine u Oshawa fabrici u Ontariju.
LS i LT varijante Camara će pokretati 3,6 litarski V6 motor sa 224kW/300KS pri 6400 o/min. i 370 Nm obrtnog momenta pri 5200 o/min. (u paru sa šestostepenim automatskim i manuelnim menjačima), dok će sportski SS model imati 6,2 litarski LS3 V8 agregat koji raspolaže sa 314kW/422KS pri 5000 o/min. i 553 Nm pri 4500 o/min. (sa manuelnim 6-stepenim menjačem), odnosno sa 299kW/400KS pri 5000 o/min. i 535 Nm pri 4500 o/min. u varijanti sa 6,2 litarskim LS99 V8 agregatom i automatskom transmisijom sa 6 stepeni.
Dok model sa V6 motorom ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) postiže za 6,1 sekundu (bez obzira na menjač), Camaru SS LS3 V8 sa manuelnim menjačem treba 4,9 sekundi, a Camaru SS LS99 V8 sa automatikom 4,6 sekundi.
Što se cene tiče, osnovni Camaro LS u SAD-u treba platiti 22.995 dolara, dok najsnažniji Camaro SS košta 30.995 dolara.
VIDEO : Chevrolet Camaro
dizajn enterijera je blago receno smesan..! bar za ovu klasu automobila,daleko je jos od evropljana...
Camaru i nije cilj da se pokaze dobro protiv Evropskih automobila posto ce se prodavati iskljucivo u Americi. U Americi Camaro ima toliko jako ime da samo sa tim moze da bude bolje prodavan od bilo kog drugog automobila u klasi, osim Ford Mustanga koga i dalje ne moze da prestigne.
A performance su za svaku pohvalu. 422 hp za samo $31,000. I jos impresivnije je 300 hp za samo $23,000.